Spørgsmål og Kommentarer til BornholmLinks

Hvis du har generelle spørgsmål eller kommentarer til denne hjemmeside, BornholmLinks, er du velkommen til at 'fyre dem af' her. Bare brug 'Tilføj Link'-kassen nederst. Du kan også sende en email til bornholmlinks@gmail.com.

Værsågod, ordet er dit:

4 Links:

jan cirkola

Jeg mangler en kategori: performer, under kunst og kultur. Jeg er historiefortæller og Ved ikke hvor jeg eller skulle placere min side www.kortrum.dk

Venlig hilsen Jan Cirkola

BornholmLinks

Det har du ret i Jan. Kategorien er nu oprettet, tak for det.

Aage Hansen

Jeg savner en kategori, der hedder Hestesport. Derfor har jeg lagt en link vedrørende Rønne Ridehal under anden sport.

BornholmLinks

Hej Aage, fint nok. Lad os lige se hvor mange links der kommer ang. hestesport. Hvis der kommer mange laver vi en side og flytter linkene derover.

Tilføj dit link her, 1-2-3:

1. Skriv en kort beskrivelse af hjemmesiden, ca. 2-3 sætninger.

2. Vælg derefter 'Name/URL' og indtast titel og adresse på hjemmesiden...

3. Tryk på knappen 'Post Comment'.